Webinar
Power BI door jouw bedrijf heen
Wanneer?4 februari 2021
Hoe laat?13:00 – 14:00

Samenwerken tussen afdelingen met Power BI

Dat je met Power BI veel kunt, is inmiddels duidelijk. Het brengt je meer inzicht in jouw financiële data maar legt ook verbanden die je voorheen niet scherp had. In een financiële functie is Power BI al bijna niet meer weg te denken, maar hoe zorg je er nu voor dat andere afdelingen in jouw organisatie ook van deze inzichten gebruik kunnen maken? Door de juiste tools en security te gebruiken wordt samenwerken met Power BI in verschillende functies een fluitje van een cent.

In een reeks van webinars ontdek je hoe je Power BI nóg sneller en beter inzet door samen te werken aan je rapportages. Tijdens de allereerste webinar in de reeks werd duidelijk hoe je je rapportages kunt verduidelijken voor je collega door het toevoegen van comments. Door op de juiste manier en de juiste soort comment toe te voegen, zorg je dat de rapportages helder en volledig zijn. Tijdens de volgende webinar laten we je zien hoe goed Power BI is geïntegreerd in de functionaliteiten van Microsoft.

Je kunt een fantastische, naadloze integratie verwachten met samenwerkingsplatformen als SharePoint en Teams. Wel zo handig als je collega’s van andere afdelingen wat minder thuis zijn in Power BI maar wel veel werken met Teams. 

Hoe zorg je ervoor dat ook deze collega’s de inzichten krijgen die ze nodig hebben in hun functie? Welke informatie wil je delen? Welke vorm van delen maakt het voor deze collega het meest werkbaar? De interactieve visualisaties van Power BI zijn gemaakt om door iedereen begrepen te kunnen worden! De uitdaging zit erin welke visualisaties je op welke manier kunt delen. We laten je graag zien wat hiervoor de beste mogelijkheden zijn.

De beste tools ontdekken om samen in Power BI te werken met collega’s van andere afdelingen? En zorgen dat je data niet in verkeerde handen komt? Meld je snel aan en ontdek alle mogelijkheden op ons webinar.

let op: in de webinarreeks lichten we verschillende tools toe om (samen-)werken in Power BI te optimaliseren. Voor ieder onderdeel van de reeks kun je je apart inschrijven. 

Psst: Dit is de tweede webinar van deze webinarreeks. De eerste webinar ging over het verduidelijken van je rapportages met comments en dynamische visualisaties binnen Power BI. Wil je deze terugkijken? Klik dan op het filmicoon hiernaast.

Event hosts
Otis
Business Development
Jos
Power BI consultant
Deze webinar is onderdeel van onze Power BI webinarreeks:
Comments in

Power BI

Microsoft zorgt voor een connectie tussen Power BI en andere Microsoft-tools, die comments mogelijk maken. Voortaan jouw actuals, budget en forecast snel inzichtelijk mét de juiste (extra) info.

Power BI,

SharePoint & Teams

Samenwerken op afstand met SharePoint en Teams – waarom zou je Power BI daar niet ook in meenemen? Ontdek hoe je jouw visualisaties samen met je team optimaal gebruikt.

Data structuren

voor Power BI

Niet onbelangrijk: is jouw data eigenlijk wel op orde? Ontdek de verschillende manieren om gestructureerd jouw data in Power BI te laden – helemaal geautomatiseerd.

Forecasting

zonder Excel

Kon dat maar… je forecasting doen vanuit Power BI. Say no more! Power BI helpt je bij je forecast en budget, zonder dat je hiervoor nog (additioneel) Excel nodig hebt.

Aanmelden voor deze webinar
Voornaam*
Achternaam*
E-mail*
Bedrijf*
Functie
Telefoonnummer*
Label
Nieuwsbrief
ERP
Webinar
1. Comments in Power BI
2. Power BI, SharePoint & Teams
3. Data strucutreren voor Power BI
4. Forecasting zonder Excel
* verplichte velden
Timing

Op donderdag 4 februari, van 13:00 tot 14:00 uur. 

Kosten

Deelname aan deze webinarreeks is kosteloos.